شکــر

وبلاگ شخصی محمدجواد شکرزاده

شکــر

وبلاگ شخصی محمدجواد شکرزاده

اینم درباره ی خودم و رفیقام

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ب.ظ

سلام  شما هنگامی که وارد وبلاگ من میشید یک تصویر می بینید که عکس خودم با دوستام است (آقا گلردی)ولی جای یک نفر تو اون عکس خالی است جای کسی که روی چشم ما جا داره که مسول دورهی ما است  آقا عباس حال شما الان فکر می کنین که من چرا ایشون رو آقا صدا می کنم چون سرور ما هستن الان حرکی میبینه فکر نکنه که من پاچه خوار هستم .

اگه خواستین عکس من رو ببینید از دید شما آخرین نفر(سمت راست) ببینید چقدر خوش تیب هستم.لطفا چشم نزنید.

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۵/۱۳
محمدجواد شکرزاده

نظرات  (۲)

۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۷ ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
ممنون از حضور شما در

۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۲ پارسا دیانی پناه
عجب ، یعنی خیلی باشه یه جا به هم خوردیم بهت میگم که مثلا اقا عباس با تو رفتارش خفن بشه ببین اشتباه فکر کردی عباس اقا اینجوری نچ ....


خیلی                     pache khariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">